Mekong delta - Can tho - Reisverslag uit Ấp Ông Lang, Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu Mekong delta - Can tho - Reisverslag uit Ấp Ông Lang, Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu

Mekong delta - Can tho

Blijf op de hoogte en volg Erik Mus Sjuul en Zep

07 Augustus 2017 | Vietnam, Ấp Ông Lang

Voor de tweede keer zitten we in een prachtig bamboe hutje van Nguyen shack, maar nu langs de rivier in de Mekong Delta. Op de eerste dag een sunset boattrip gemaakt, die eindigde met een ontzettende regenbui en wij gehuld in stinkende regenponcho's. De volgende dag een fietstocht gemaakt door het dorp met stops op bijzondere plekken; een pottenbakker, rijstfabriek, rijstwijn makerij, een natuur geneeskunde kliniek en een pagode waar weeskinderen opgevangen worden. Interessant tochtje omdat je echt binnen mag kijken bij de vietnamese bevolking. En natuurlijk een boottocht bij zons opkomst (5.30!) naar de floating market. Bijzonder maar minder pitoresk dan gehoopt. Wel ook een mooie land markt bezocht. Al met al een mooie toevoeging aan ons Vietnam avontuur. Can tho zelf was niet zo, wel 2 mooie tempels bezocht en heerlijk gegeten!

• 11 Augustus 2017 - 17:34

Kees En Truus:

Hallo luitjes

Alweer zo,n mooie foto,s. Geniet nog maar even. Wat zullen jullie een verhalen hebben. Tot ziens

• 11 Augustus 2017 - 20:18

Jan En Jacqueline:

We hebben genoten van de mooie foto's! Groetjes voor allemaal!

• 14 Augustus 2017 - 12:02

Emmy:

Wat ligt daar op tafel? een mini varkentje als lunch?
    En wat nou nieuwe keuken? Je kookt toch gewoon op een piepklein bootje..
    welterusten Zep!