Ninh Binh - Reisverslag uit An Bàn (2), Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu Ninh Binh - Reisverslag uit An Bàn (2), Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu

Ninh Binh

Blijf op de hoogte en volg Erik Mus Sjuul en Zep

01 Augustus 2017 | Vietnam, An Bàn (2)

Ninh binh. Een verrassend mooie, bijzondere bestemming. Vietnam lijkt hier nog "puur". Minder drukte, minder hectiek en minder toeristisch. We hebben hier prachtige fietstochten gemaakt, tussen de rijstvelden door, boottochtje gemaakt, een jungletocht gedaan en een prachtige oude tempel bezocht bij Tam Coc. Onze homestay hier is ook werkelijk fantastisch; een tropisch paradijs. Inclusief de tropische storm die we het hoofd hebben geboden op dag drie. Sjuul en Erik hebben in ons bamboo hutje alle spullen veilig gesteld terwijl Zep en ik in het restaurantje alles hebben vast lopen sjorren zodat niet de halve inboedel weg zou waaien. Erg spectaculair. Gelukkig is de storm weer gaan liggen en zijn we allemaal met de schrik en een goed verhaal vrij gekomen. Ook de mensen van de homestay waren geweldig. Sjuul is overgehaald door Zoem om over een paar jaar terug te komen om met haar girl power een revolutie te beginnen. Dus sjuul weer wat ze in haar tussenjaar gaat doen... door de eerste (!) niet punktuele taxi chauffeur bijna de nacht trein gemist...

• 05 Augustus 2017 - 17:30

Jacqueline En Jan:

Mooie foto's! Wat een belevenissen! Groetjes!