Hoi An - Reisverslag uit An Bàn (2), Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit An Bàn (2), Vietnam van Erik Mus Sjuul en Zep Hermens - WaarBenJij.nu

Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Erik Mus Sjuul en Zep

05 Augustus 2017 | Vietnam, An Bàn (2)

Halverwege de reis, halverwege Vietnam. Nadat we de nachttrein van 13 uur bijna hadden gemist (!) zijn we aangekomen in Hoi An. Rustpunt in onze reis met een heerlijke homestay op 200 meter van het strand in An Bang Beach. Ook hier wel weer bloedheet, dus de airco draait overuren. Hoi An is een mooi oud stadje dat 's avonds sprookjesachtig wordt verlicht door duizenden lampionnen. Erg toeristisch maar wel zeer de moeite waard. Gisteren naar het indrukwekkende tempelcomplex my son geweest. Overblijfselen van hindoestaanse tempels van de 4de tot 13de eeuw na chr. die pas rond 1870 weer ontdekt zijn door de fransen. Vandaag dagje "niks moeten" dus heerlijk naar t strand geweest en relaxing time.

• 14 Augustus 2017 - 12:27

Emmy:

Mooi hoor. Misschien ga ik nog anders denken over azie...